Wiele miast (380)

Jak portale społecznościowe pomagają odnieść sukces?

Nie wystarczy już tylko sama reklama, żeby firma odniosła sukces. Biznes rozwija się także na portalach społecznościowych. Prowadzoną kampanię warto jednak przemyśleć i zaplanować.

Reklama
- Marketerzy prowadzący działania na Facebooku zawsze zaczynają od jasno określonego celu biznesowego, który chcą realizować. Mogą to być cele związane z brandem, zwiększaniem sprzedaży, to jest punkt, od którego się zaczyna. Następnie dobiera się cały wachlarz narzędzi marketingowych i reklamowych, aby te cele realizować i na końcu zapiąć to odpowiednim pomiarem – mówi newsrm.tv Robert Bednarski szef Facebooka w Polsce i regionie CEE.

Portale społecznościowe kuszą biznes, gdyż tam właśnie można dotrzeć bezpośrednio do swojej grupy odbiorców. Ważne jest to także dla marek, które są już dobrze znane konsumentom. – Najczęściej w komunikacji tradycyjnej, telewizyjnej mamy jeden spot reklamowy, który możemy wypuszczać przez 6-8 tygodni. Na tym kończy się budżet i kreatywność. Natomiast na portalachspołecznościowych jest możliwość zmieniania kontentu, tworzenia go indywidualnie pod naszą target grupę – wyjaśnia Małgorzata Gliwińska, Mondelez Polska.

Portale społecznościowe są także sposobem na rozmowę z potencjalnymi klientami, co może przynieść wymierne korzyści. Jak mówi Małgorzata Gliwińska często sami konsumenci podpowiadają, co chcieli by zobaczyć w danej marce. 

Wypowiedź: Robert Bednarski, szef Facebooka w Polsce i regionie CEE, Małgorzata Gliwińska, Mondelez Polska
Źródło: Newrm.TV
stat4u PortalPOLSKA.pl