Wiele miast (351)

Jak zorganizować profesjonalne szkolenie?

 
 
Statystyki pokazują, że w naszym kraju jest organizowanych coraz więcej szkoleń.

Stoicie przed takim właśnie zadaniem? Zastanawiacie się, co trzeba zrobić, aby wszystko było profesjonalne?

Reklama

Koncepcja szkolenia

Przede wszystkim trzeba zastanowić się nad koncepcją szkolenia. Tematyka powinna pomóc
- na przykład waszym pracownikom - w lepszym wykonywaniu codziennych czynności. Po jego zakończeniu uczestnicy muszą mieć poczucie, że zwiększyli swoją wiedzę i umiejętności w konkretnej dziedzinie. Należy dobrze przemyśleć tę kwestię, ponieważ zły wybór tematów spowoduje, że wiele osób nie będzie do końca przekonanych do udziału w szkoleniu.

 

    Wybór miejsca

Znacie już dokładną liczbę uczestników?
W takim razie musicie wybrać odpowiednie miejsce.
 Sale konferencyjne muszą charakteryzować się jednak nie tylko optymalną powierzchnię.

Co jeszcze trzeba wziąć pod uwagę? Nowoczesne sale konferencyjne oferują wynajmującym takie elementy, jak na przykład Internet bezprzewodowy, nagłośnienie, specjalna mównica, klimatyzacja czy

zaciemnienie - aby lepiej było widać prezentacje wyświetlane na rzutnikach itp.

O czym jeszcze trzeba pamiętać? Wybierając sale konferencyjne trzeba zwrócić uwagę również na lokalizację. Wszystko po to, aby była ona jak najbardziej dogodna dla uczestników. Najlepiej zatem decydować się na obiekty konferencyjne, które będą zlokalizowane relatywnie blisko każdego z nich.

Czasami jednak konieczne jest zorganizowanie szkolenia na przykład w innym mieście. Są też właściciele firm i przedsiębiorstw, którzy specjalnie decydują się na taki krok - na przykład po to, aby ułatwić integrację podwładnym. W związku z tym warto zdecydować się na hotele konferencyjne, które nie tylko posiadają wysokiej jakości sale do przeprowadzania zajęć. Trzeba zwrócić uwagę również na inne atrakcje, które sprawią, że zespół będzie mógł lepiej się ze sobą poznać.

Wybór terminu

Należy też zastanowić się nad konkretną datą. Warto wziąć pod uwagę różne czynniki, aby termin nie kolidował na przykład ze świętami czy ważnymi wydarzeniami dla konkretnej firmy. Następnie trzeba - oczywiście z odpowiednim wyprzedzeniem - zakomunikować uczestnikom o finalnych decyzjach.


Więcej:  www.SaleBiznesowe.pl



 

stat4u PortalPOLSKA.pl