Wiele miast (351)

Patriotycznie i energetycznie – Patriota Energy Drink podbija rynek napojów, nie tylko w Polsce

Ostatnio zwiększyła się popularność i ciągle rośnie sprzedaż napoju z grupy Energy Drink, o chwytliwej nazwie: Patriota. Albowiem niedawno inny napój tej branży popadł w dużą niełaskę klientów, z których wielu zdecydowanie podtrzymuje decyzję o przestawieniu się na lepszą, nową markę i dlatego coraz chętniej wybierany jest przez klientów właśnie Patriota Energy Drink.

Także wśród Polonii i zagranicznych jego miłośników, rodowitych mieszkańców krajów, których dorobek pomnażają liczni polscy imigranci.

Reklama
Produkowany jest już od listopada ubiegłego roku i najwyraźniej przypadł do gustu dziesiątkom tysięcy klientów w całym kraju i wśród Polonii, już w wielu krajach. No i wstrzelił się w dobry moment na rynku, po niesławnej, żałosnej, przykrej wpadce konkurencji. – My poważnie traktujemy naszą markę, nie zajmujemy się tworzeniem irytujących i ryzykownych w swojej wymowie memów reklamowych, to dziecinada – podkreśla Krzysztof Ignatowicz z działu marketingu PatriotaEnergyDrink.pl  - Sprzedaż rośnie, bo nasz napój jest dobry, mocny i po prostu smaczny, no i podkreśla wspólny nam wszystkim patriotyzm, nasze oddanie Polsce i przywiązanie do wartości, nie tylko na meczach piłkarskich i innych imprezach sportowych, ale także w codziennej, żmudnej i ważnej dla nas wszystkich pracy dla Polski.
 
    Bo współczesny patriotyzm to obecnie nie tyle gotowość do poświęcenia życia dla ojczyzny, szczęśliwie żyjemy w epoce, która takich poświęceń od nas nie wymaga, ale właśnie ta praca powszednia, z pozoru przede wszystkim dla siebie i dla naszych rodzin, ale jednak dla kraju, bo z sumy dokonań obywateli, z sumy naszego dorobku życiowego wyrasta moc kraju, nasz rosnący potencjał ekonomiczny, który dla niejednego narodu jest obiektem zazdrości i podziwu dla Polaków za naszą
determinację w zmniejszaniu dystansu ciągle dzielącego nas od bogatszych krajów, mniej przez historię doświadczanych, naszą pracowitość i przedsiębiorczość.
 
Ale także w rozrywkowych sytuacjach, w roli kibiców sportowych udziela się zbiorowościom chęć wyrażania patriotycznych postaw poprzez przystrajanie się w gadżety w narodowych barwach i z nieodłączną puszką napoju Patriota Energy Drink w ręku i jeszcze z kilkoma w zapasie. – Nasz napój jest dystrybuowany coraz powszechniej z myślą o wydarzeniach sportowych, których jest mnóstwo np. Mistrzostwa Europy w Siatkówce, choć za wcześnie nasza drużyna odpadła ze sportowych zmagań, wszyscy jesteśmy zawiedzeni – przyznaje Krzysztof Ignatowicz - ale za chwilę kolejne mecze eliminacyjne do Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Rosji i inne imprezy sportowe, a nasi główni odbiorcy, to na ogół mężczyźni w wieku 15-40 lat, czyli często zawołani kibice sportowi, lubiący w zbiorowości podkreślać przywiązanie do zewnętrznych atrybutów patriotyzmu.
 
Także podczas Marszów Niepodległości oferowany jest Patriota Energy Drink, ale z dala od grup zachowujących się nieodpowiedzialnie. Do tegorocznego Marszu Niepodległości 11 Listopada już teraz przygotowywane są znaczne ilości napoju, bo sprzedaż idąca w dziesiątki tysięcy sztuk miesięcznie spopularyzowała napój Patriota już na dużą skalę, zapotrzebowanie jest rosnące. – Tym niemniej nadal poszukujemy dystrybutorów naszego produktu na terenie całego kraju, włącznie z sieciami handlowymi i pojedynczymi sklepami – dodaje Krzysztof Ignatowicz. 
 
Zwiększa się dystrybucja Patriota Energy Drink w kanale tradycyjnym, poprzez sieć hurtowni i w kanale nowoczesnym, sieci handlowych i cały czas są prowadzone negocjacje także z większymi sieciami sklepów. - Naszą ambicją jest pojawić się we wszystkich miastach, bez względu na wielkość, a nawet w lokalnych sklepikach poza aglomeracjami miejskimi – dodaje Krzysztof Ignatowicz. – Także za granicą, z przeznaczeniem nie tylko dla Polonii, bo przecież cudzoziemcy także po nas napój sięgają, coraz śmielej. Świadczy o tym rosnąca sprzedaż w Wielkiej Brytanii – w Anglii, Jersey), w Irlandii, w Niemczech.
 
W polskich sklepach zagranicznych kupują także liczni cudzoziemcy, emigranci z różnych krajów świata, ale także miejscowi klienci, rodowici mieszkańcy miast, w których działają polskie sklepy, z zaciekawienia coraz bardziej popularną polską marką napoju energetycznego Patriota. Wzrasta także ta zagraniczna sprzedaż.
 
Dostarczanie wysyłkowe można zamawiać także w serwisie: WDomowychCenach.pl
 
Więcej: PatriotaEnergyDrink.pl

 
stat4u PortalPOLSKA.pl