Kultura Edukacja
Pilkington MirroView™ − druga strona lustra
Ekran LCD ukryty za lustrem to coraz popularniejszy sposób na dyskretną obecność telewizji w nowoczesnej aranżacji wnętrz. NSG Group wprowadza na polski rynek szkło Pilkington MirroView™ dedykowane multimedialnym ekranom, które po wyłączeniu znikają w idealnej gładkiej tafli lustra, neutralnej dla charakteru i stylu każdego pomieszczenia.
Lustrzana technologia wysokiej trwałości
Lustrzany wygląd szkła Pilkington MirroView™ zapewnia wysokorefleksyjna powłoka, naniesiona na bezbarwne szkło float. Warstwa powłoki jest napylana pirolitycznie na linii produkcyjnej. Dzięki technice wytwarzania szkło zyskuje większą odporność na działanie czynników atmosferycznych, a jego podwyższona trwałość umożliwia długotrwałą eksploatację i bezpieczne przetwarzanie, oprawianie czy transport.
„Projektanci nowoczesnych domów czy obiektów komercyjnych sięgają po inteligentne rozwiązania by zapewnić wnętrzom wysoką estetykę, a użytkownikom maksymalną wygodę i funkcjonalność, w tym efektywne wykorzystanie przestrzeni i dostęp do informacji” − mówi Piotr Oleszyński, Kierownik ds. Produktów o Wartości Dodanej w Pilkington Polska. „Naszą odpowiedzią na nowe potrzeby inwestorów jest postęp technologiczny w produkcji i przetwórstwie szkła, umożliwiający spełnianie nawet najbardziej ekstrawaganckich pomysłów designerów i indywidualnych wymagań użytkowników”.
Subtelnie i praktycznie
Wykorzystanie szkła Pilkington MirroView™ umożliwia umieszczenie telewizora w miejscach, gdzie duży ekran po prostu nie pasuje lub gdzie nie ma dla niego miejsca. Schowane za lustrami ekrany LCD mogą pozostać niewidoczne, nie kolidując z klasycznym wystrojem salonów i sypialni czy reprezentacyjnym charakterem obiektów historycznych. W małym pomieszczeniu, takim jak np. łazienka, nowe rozwiązanie połączy funkcje niezbędnego tam lustra z telewizorem, umożliwiając oglądanie ulubionego programu lub serialu podczas relaksującej kąpieli.
Nowe szkło jest dostępne w ofercie NSG Group w dwóch wersjach. Pilkington MirroView™ przeznaczony jest do słabo oświetlonych pomieszczeń, jak sypialnie czy łazienki. Szkło Pilkington MirroView™ 50/50 dedykowane jest do pomieszczeń o dużym natężeniu światła, do których należą jasno oświetlone galerie handlowe, restauracje czy hotelowe lobby. Dzięki lustrzanym powierzchniom wnętrza zyskują efekt eleganckiej przestronności, a dodatkową korzyścią jest możliwość prezentacji różnego rodzaju filmów reklamowych, promocyjnych, informacyjnych czy transmisji sportowych.
Oba rodzaje szkła dostępne są w dużych wymiarach tafli.Pilkington MirroView™ oferowany jest w grubościach 3 i 6 mm, a Pilkington MirroView™ 50/50 w grubości 6 mm. Produkt dostępny jest także w wersji hartowanej lub laminowanej, zapewniając bezpieczne użytkowanie tafli o dużej powierzchni, zwiększoną wytrzymałość i odporność na stłuczenie.
Więcej informacji na stronie: http://www.pilkington.com/europe/poland/polish/products/bp/bybenefit/specialapplications/mirroview/default.htm
-
Bezpieczeństwo na Wodzie:..
-
Pielęgnacja zasłon tkaninowych:..
-
Cynamon jako skuteczny sposób na..
-
Borowik Szatański, Borowik Ponury..
-
Ślad czeskich kopaczy kryptowalut..
-
Dofinansowania i refundacje -..
-
Postaw na najwyższej jakości drzwi
-
Bezpieczny parking przy lotnisku..
-
Pranie wykładzin Łódź -..
-
Sprzątanie biur w Łodzi - czy..
-
Daszki nad drzwi. Czemu warto je..
-
Skup złota Myszków – co warto..
-
Okna Brzeg - jak dostosować okna..
-
Akademia piłkarska dla dzieci to..
-
Co warto wiedzieć na temat..
-
Miasto na miarę XXI wieku –..
-
Gabinet dietetyczny – dlaczego..
-
Trwałe, estetyczne, oryginalne -..
-
Kosz do segregacji - rozpocznij..
-
Jakie okna wybrać?
-
Dachy Myszków - profesjonalne..
-
Profesjonalne pranie i..
-
Gdzie naprawić piecyk junkers?
-
Psychoterapia Bydgoszcz