Kultura Edukacja
Wiele miast (351)
To nie magia, to trochę więcej energii uzyskanej z silnika, dzięki urządzeniu Econokit
Zainstalowanie urządzenia Econokit jest szczególnie polecane do maszyn pracujących pod znacznym obciążeniem, jak maszyny rolnicze, budowlane, samochody ciężarowe, autobusy, pojazdy terenowe, ciągniki siodłowe, auta osobowe przemierzające sporo kilometrów itp.
Publikacja promocyjna www.econokit-polska.pl
To nie magia, to trochę więcej energii uzyskanej z silnika, dzięki urządzeniu Econokit
Data: 2016-07-10 16:55:00
Czytano: 1864 razy
Zainstalowanie urządzenia Econokit jest szczególnie polecane do maszyn pracujących pod znacznym obciążeniem, jak maszyny rolnicze, budowlane, samochody ciężarowe, autobusy, pojazdy terenowe, ciągniki siodłowe, auta osobowe przemierzające sporo kilometrów itp.
Do samochodów osobowych prowadzonych na krótkich dystansach i w stosunkowo ekonomiczny sposób, raczej nie warto montować tego urządzenia.
Urządzenie Econokit jest przytwierdzane do kolektora wydechowego silnika, gdzie do najbardziej wydajnego działania powinien osiągać temperaturę powyżej 100°C. Jest połączone z płuczką, zawierającą wodę destylowaną i dyfuzorem umieszczonym w przewodzie dolotowym silnika.
- W ten sposób uzyskujemy więcej energii z tej samej ilości paliwa – wyjaśnia Wacław Jakubiec, reprezentujący www.econokit-polska.pl - Ekonomia zużycia paliwa, dzięki zainstalowaniu urządzenia Econokit jest uzyskiwana w wyniku generowania przez silnik identycznej mocy, pobierając jednak mniejszą ilość paliwa lub generowania większej mocy, przy spalaniu tej samej ilości paliwa, co przed zainstalowaniem urządzenia.
- W ten sposób uzyskujemy więcej energii z tej samej ilości paliwa – wyjaśnia Wacław Jakubiec, reprezentujący www.econokit-polska.pl - Ekonomia zużycia paliwa, dzięki zainstalowaniu urządzenia Econokit jest uzyskiwana w wyniku generowania przez silnik identycznej mocy, pobierając jednak mniejszą ilość paliwa lub generowania większej mocy, przy spalaniu tej samej ilości paliwa, co przed zainstalowaniem urządzenia.
Zaznaczyć należy tutaj, że oszczędność jest tym większa, im większemu obciążeniu poddawany jest silnik. Jego sprawność tym bardziej spada, im bardziej przekraczana jest prędkość obrotowa powyżej maksymalnego momentu obrotowego silnika – szczególnie w jednostkach wysokoprężnych. Jednakże poddając silnik maksymalnemu obciążeniu, pracując na tzw. „pełnym gazie”, powodujemy, iż silnik nie uzyska lepszego rezultatu ekonomicznego, a jedynie wygeneruje więcej mocy – przyczyną jest brak ingerencji w układ wtryskowy, który poda tyle samo paliwa, co przed modyfikacją. Stan techniczny silnika oraz jego konstrukcja również mają wpływ na oszczędność po zastosowaniu urządzenia Econokit.
Mimo, iż każdy silnik, nawet najbardziej zaawansowany technologicznie daleki jest od ideału, nowsze konstrukcje mogą wykazywać redukcję spalania mniejszą od analogicznych jednostek opartych na rozwiązaniach starszych niż stosujących układ Common Rail. Jedną z przyczyn jest stosowany tzw. „dotrysk” paliwa realizowany w końcowej fazie spalania, mający jedynie aspekt
działania Econokitu można wyjaśnić w taki sposób, że pomaga on zminimalizować straty w postaci nie w pełni spalonego paliwa, które każdy silnik w mniejszym lub większym stopniu wyrzuca przez rurę wydechową, niestety, zatruwając środowisko i tworząc podwyższone koszty eksploatacji.
Urządzenie Econokit nie jest jakąś magią, a ,,jedynie” pomaga uzyskać trochę więcej energii z paliwa, które jest do silnika doprowadzane, a przy tym korzyści jest więcej. Po pewnym czasie od zainstalowania Econokitu silnik oczyszcza się z zalegających depozytów węglowych, co zapewnia lepszą wymianę powietrza po każdym suwie pracy. Dzięki temu instalacja urządzenia Econokit pozwala także znacząco obniżać zawartości toksycznych składników spalin w odniesieniu do pomiarów sprzed instalacji Econokitu.
Emisja CO2 jest redukowana o 15,5%, a stężenie NOx jest obniżane o 33,9%. Emisja CO zmniejsza się o 17,3%, a stężenie cząsteczek stałych (niespalonych węglowodorów) jest redukowane aż o 73,4%. Pomiary zużycia paliwa zostały dokonane przez złącze diagnostyczne OBD. Testy emisji spalin, jak i zużycia paliwa przeprowadziła jedna z najlepszych firm w Europie – Bureau Veritas. Raport z testu oraz certyfikat umieszczony jest na stronie www.econokit-polska.pl
(ac)
Publikacja promocyjna www.econokit-polska.pl
-
Listwa karniszowa creativa Lk-01
-
Jakie podstawy do stolików..
-
Kontrola z urzędu skarbowego –..
-
Jak izolacja drgań poprawia..
-
Szukasz stylowej łazienki?..
-
Idealny kosz prezentowy na..
-
Jak przygotować mieszkanie do..
-
Mikasa V200W vs V200W-CEV. Którą..
-
ASG z praktycznego punktu widzenia
-
Zostań kierowcą TIR-a: Wymagania,..
-
Gry miejskie: nowoczesne..
-
Gry miejskie: Nowoczesne..
-
Domy Szeregowe w Gdyni – Komfort..
-
Jak często można odwiedzać bliską..
-
Kosze prezentowe na urodziny –..
-
Jak dobrać idealne wyposażenie do..
-
Sindbad- podróżuj wygodnie!
-
Rytuały miłosne - magiczne..
-
Ośrodek leczenia uzależnień..
-
Kurtyny chłodnicze – jak działają..
-
Poradnik „Jak napisać powieść?”..
-
Kontenery socjalne – praktyczne..
-
Jak zaplanować udaną jednodniową..
-
Jak wybrać półkotapczan?




