Kultura Edukacja
Wrocławska firma IT podbiła Dolinę Krzemową. Teraz otworzy w USA swoje biuro
Funmedia, twórca produktów e-learningowych z Wrocławia, właśnie zdobyła główną nagrodę w międzynarodowym programie zorganizowanym w Dolinie Krzemowej i tym samym przez trzy miesiące będzie mogła prowadzić tam swoje biuro. - To kolejny krok, który przybliża nas do otwarcia stałego przedstawicielstwa w USA – mówią przedstawiciele firmy.
W ciągu trzech tygodni pobytu w Kalifornii - początkowo w San Francisco, później w Palo Alto - reprezentanci Funmedia korzystali z mentoringu branżowego, uczestnicząc w licznych spotkaniach z liderami biznesu i ekspertami firm, których marki budują prestiż Doliny Krzemowej.
Zakończeniem programu była prezentacja przed inwestorami - zespół z Wrocławia pokonał pięć innych spółek IT i tym samym wygrał trzymiesięczny pakiet biurowy w Rocket Space, najbardziej znanym biurze coworkingowym w Dolinie Krzemowej. To tutaj swoją przygodę z biznesem rozpoczynały firmy takie jak Spotify, Uber czy Supercell.
- Wygrana programu Ready To Go! to duży sukces i satysfakcja, jednak równie wartościowe są dla nas doświadczenia i wiedza, jakie przyniosło nam nawiązanie networkingu z przedstawicielami firm, takich jak: Google, Cisco, K12.com czy Intel. Z kolei prestiżowa lokalizacja Rocket Space daje szansę na nowe kontakty biznesowe i udział w wielu inspirujących eventach branżowych – komentuje Bartłomiej Postek, prezes Funmedia.
Udział w Ready to Go! zaowocował również nawiązaniem współpracy z Uniwersytetem Kalifornijskim w Berkeley, którego studenci będą testować produkty Funmedia oraz firmą Trunity, która za pomocą platformy e-learningowej będzie dystrybuować kursy polskiej firmy na rynku USA.
Pakiet biurowy w Rocket Space zostanie wykorzystany podczas przyszłych wyjazdów do Stanów Zjednoczonych w celu rozwinięcia partnerstw biznesowych. Jak zapewniają przedstawiciele Funmedia, to kolejny krok, który przybliża firmę do otwarcia stałego przedstawicielstwa w USA.
Funmedia jest twórcą produktów e-learningowych dystrybuowanych na 29 rynkach (m.in. Australia, Niemcy, Kanada). W swoim portfolio posiada kilkanaście e-kursów językowych i specjalistycznych oraz aplikacje mobilne do nauki pięciu języków obcych: Kursy123 i Courses123. Z produktów firmy korzysta już ponad 300 000 użytkowników.
Źródło: ARAW
-
Listwa karniszowa creativa Lk-01
-
Jakie podstawy do stolików..
-
Kontrola z urzędu skarbowego –..
-
Jak izolacja drgań poprawia..
-
Szukasz stylowej łazienki?..
-
Idealny kosz prezentowy na..
-
Jak przygotować mieszkanie do..
-
Mikasa V200W vs V200W-CEV. Którą..
-
ASG z praktycznego punktu widzenia
-
Zostań kierowcą TIR-a: Wymagania,..
-
Gry miejskie: nowoczesne..
-
Gry miejskie: Nowoczesne..
-
Domy Szeregowe w Gdyni – Komfort..
-
Jak często można odwiedzać bliską..
-
Kosze prezentowe na urodziny –..
-
Jak dobrać idealne wyposażenie do..
-
Sindbad- podróżuj wygodnie!
-
Rytuały miłosne - magiczne..
-
Ośrodek leczenia uzależnień..
-
Kurtyny chłodnicze – jak działają..
-
Poradnik „Jak napisać powieść?”..
-
Kontenery socjalne – praktyczne..
-
Jak zaplanować udaną jednodniową..
-
Jak wybrać półkotapczan?


