Wiele miast (374)
„Z pasji do piłki…” – sieć sklepów KiK sponsorem strojów piłkarskich dla drużyn z całej Polski

Pasja do piłki stała się inspiracją dla właścicieli sieci odzieżowo-tekstylnej KiK do ufundowania odzieży sportowej dla klubów piłkarskich z ponad 50 miast w Polsce. Komplety trafią do drużyn dziecięcych, młodzieżowych i seniorów, którzy już w najbliższym sezonie rozegrają spotkania w nowych strojach. Projekt firmy KiK, pod wymownym hasłem „Z pasji do piłki…”, łączy nie tylko tysiące zawodników z całej Polski, ale również ma zachęcać fanów do kibicowania lokalnym drużynom.

Reklama
Sieć sklepów KiK zainicjowała akcję „Z pasji do piłki…”, by podkreślić swoje zaangażowanie i fascynację piłką nożną, podzielaną wspólnie z milionami Polaków, ale przede wszystkim fanami lokalnych drużyn. KiK przekaże stroje do gry klubom z miast, w których posiada swoje sklepy. Właściciele sieci chcą zaakcentować współpracę z lokalną społecznością i identyfikację z regionem. Inicjatywa ma rozwijać również pasję do sportu wśród dzieci i młodzieży.

„Wiemy, jak ważny dla zawodników jest odpowiedni strój. Każda drużyna poprzez ubiór jednoczy się i wyraża swoją tożsamość. Zależy nam szczególnie na wsparciu lokalnych drużyn, które nie mają budżetu umożliwiającego zakup własnego sprzętu. Liczymy na to, że w naszych strojach będą zdobywać kolejne trofea!” – opowiada o projekcie Mariusz Kulik, dyrektor Generalny sieci KiK.

Firma KiK ufunduje ponad 50 klubom z różnych regionów Polski zestawy odzieży sportowej, w skład których wchodzą koszulki, spodenki i getry dla piłkarzy i bramkarzy oraz torby sportowe. Stroje opatrzone są logo KiK. Do dyspozycji klubów oddano stroje w barwach czerwonych, niebieskich, zielonych, czarnych i ich kombinacjach z odcieniem białym i żółtym, z długimi lub krótkimi rękawami oraz w szerokim przekroju rozmiarów.

Mariusz Kulik: „Zależało nam na tym, by w miarę możliwości dopasować odzież do oczekiwań wszystkich zespołów, stąd akcja koordynowana była na wielu poziomach. Zaczęliśmy od rozpoznania rynku i potrzeb drużyn w różnych województwach na terenie Polski. Kolejnym etapem były rozmowy z władzami klubów, mające na celu dopasowanie kolorystyki i rozmiarów koszulek i spodenek do zawodników poszczególnych ekip. Finalizacja akcji odbywa się właśnie teraz – na przełomie sierpnia i września, kiedy to podpisujemy umowy z klubami i prowadzimy kampanię związaną z przekazywaniem strojów.”

Piłka nożna to fenomen. Pełen pasji i werwy sport, który jednoczy we wspólnym celu.

Bill Shankly:  – „Są ludzie‚ którzy uważają‚ że futbol to sprawa życia i śmierci. Jestem takim podejściem rozczarowany. Futbol jest dużo ważniejszy.”

KiK Textil Sp. z o. o. to jedna z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Pierwszy sklep pod szyldem KiK otwarto w 1994 roku w Düsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie się rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3 200 sklepów na terenie: Polski, Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier i Chorwacji.

KiK Textil Sp. z o. o. oferuje bogaty asortyment, obejmujący wysokiej jakości odzież, biżuterię, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe. Swoją ofertę firma kieruje do osób ceniących modne i markowe produkty w atrakcyjnej cenie.
   

Rafał Wójcicki, GutPR
stat4u PortalPOLSKA.pl